Gavepose til 50-åring

Endelig er jeg klar for å blogge litt igjen! :) Etter jeg kjøpte leilighet før jul har mye tid gått med til oppussing, maling, rydding, flytting osv... Får høre at jeg er utrolig treg, og det er sikkert sant, men har blitt mange malingsstrøk. Hobby har det blitt lite av, med mesteparten av hobbysakene pakket i esker, bare noen få prosjekter i løpet av våren. Nå er imidlertid nytt hobbyrom på plass, og jeg begynner å komme i gang igjen. Herlig!! :) Med det fikk jeg også lyst til å ta opp igjen bloggingen. Kanskje mest for at jeg selv skal ha et sted hvor jeg har prosjektene mine samlet, men håper jo også at noen stikker innom og ser noe de liker. Kanskje kommer det også noen oppussing- og interiørbilder etter hvert. :)
 
Starter med et kort jeg laget til 50-årsdagen til en kollega i fjor høst. Begynner med andre ord å bli gammel, men siden jeg ikke har blogget noe på lenge er det greit å ta etter noen gamle prosjekter.
 
Utgangspunktet er en gråpapirpose, pyntet med bølgepapp og papir, maling og diverse tekster og dekor.
 
 
 
Nedi posen ligger denne tagen...
 
 
 Noen detaljer...
 
 
Ha en fin dag! :)
 

 

Kommentarer