Bursdagskort av matavfallspose

Var veldig artig å lage dåpskort av matavfallspose, så måtte prøve meg på et til i en helt annen stil. Det blir antakelig ikke det siste, men krever en del dekorering så greit med en god anledning. :)
På dette har jeg brukt punchere fra Martha Stewart for å lage kanten på posen og sommerfugler. Stempel fra Kort & Godt, tekstene har jeg skrevet ut selv på pc. Malt med gesso og hvit distress crackle paint, pyntet med blonde, hjemmelaget bølgepapp, osteklut og knapper. Et bredt bånd holder kortet lukket.  

Når første side brettes opp, kommer denne siden fram. Også her er det malt med gesso og hvit distress crackle paint. På tagen har jeg brukt stempel fra Kreativ Hobby, bånd som jeg har farget litt med distress pute og vann, og en liten metallpynt. Pyntet med knapper, sommerfugl fra Martha Stewart og osteklut.
Her vises hele innsiden. På det ene dekorarket var det luftballonger, og den ene har jeg klippet ut og limt på igjen som dekor. Hjertene er stanset ut med en die fra Sizzix, sommerfugl igjen fra Martha Stewart. Stempler fra Vilda Stamps, North Star Stamps og Kort & Godt. Tekststrimlene er skrevet ut på pc, billett kjøpt på Panduro. Pyntet med blonde og knapper.
På baksiden har jeg bare brukt mitt personlige stempel med hjemmelaget bølgepapp og osteklut under.  


Kommentarer