Kort med sjokoladehjerter

En god venninne som har bursdag fortjener alltid sjokolade. Kortet ble derfor med sjokoladehjerter, men uten hilsen... ;) Oppdaget etter hvert at jeg ikke hadde noe sted å skrive. Men med navn på utsiden og gratulerer-stempel inni, ble det jo akkurat det jeg hadde tenkt. ;p Navnet er skrevet med chipboard-bokstaver som er kledd med dekorpapir. Har satt på "håndtak" for å åpne lokket, og festet med magnet. Pyntet med blomster og bling. Under lokket er det stemplet Gratulerer med dagen.

Kommentarer

  1. Det er den fineste sjokoladeboksen jeg har sett i hele mitt liv!:) Du imponerer stadig vekk!

    God helg, snuppa!:)

    SvarSlett
  2. Hei:) Så utrolig mye fint du lager. Nydelige kort og ekser! Likte så godt eskene du har laget med spellbinders som topp og bunn. Men hvordan får du til sidene på esken? Har du en mal? og hvordan får du den festen til bunnen? (tenker hvis kartongen er tynn og man ikke lager bunn sammen med sidene.)
    Håper du kan hjelpe meg med sp:)
    Kjempe fin blogg du har!

    SvarSlett
  3. Nyyydelig sjokolade eske,Marita!
    Håper du nyter julen og noen fridager :)
    Klemmer fra Maya.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen spor etter deg. :)