Dåpseske

Godt nytt år alle sammen! :) Nå er det visst leeenge siden det har vært noe liv her. Delvis fordi det var litt stille på hobbyfronten før jul, og delvis fordi jeg aldri har tatt meg tid til å sette meg ned med bloggen.
Tenkte jeg skulle legge ut en dåpseske jeg laget for 2-3 måneder siden på bestilling. Den er holdt i hvitt og rosa, fant et nyydelig dekorpapir hos Unik hobby, men husker ikke hvor det kom fra i farta.. Lokket er kledd med dekorpapir og pyntet med roser. Jeg laget også en papirstrimle hvor jeg stemplet "Til dåpsbarnet". Skrev en liten hilsen på PC før jeg skar til og limte denne i bunnen av esken. Pyntet med roser.
Også i lokket pyntet jeg med dekorpapir og roser i samme farger. Syns disse fargene ble så sarte og nydelige til ei lita jente.. :)

Kommentarer

  1. Så herlig en dåpseske :o)
    Og ett riktig godt nytt år.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for hilsen i bloggen min!!!
    Så kjekt, for da kan jeg oppdage "nye" bloggere jeg også! Og så blir jeg utrolig ydmyk når jeg oppdager at jeg til og med er havnet på blogg/inspirasjonslisten hos noen også!!
    Så til din blogg; Her var det mye fint, så UTROLIG mange flotte esker du har laget!!!! Er helt imponert!! Kjempefine!!!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  3. Åhhhh denne var bare nyydelig, Marita!
    Så lekre detaljer og nydelige papirer!!
    Klem fra Maya :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen spor etter deg. :)