Promarker debut

Kjøpte promarkere i høst, men de ble visst ikke tatt i bruk før etter jul. Dette er det første motivet jeg har fargelagt og brukt på kort. Bare jeg fikk kjøpt et passende papir, ble jeg ganske fornøyd med resultatet. :) Og denne herlige jenta fra whiff of joy er jo så nydelig. :)


Bakgrunnen for at jeg laget kortet er at jeg skulle ha en "brevlomme". Kortet har derfor
åpning på toppen, der det er plass til å putte nedi et brev. Lenge siden sist jeg skrev brev, men det er er jo egentlig så koselig! :) Nå er det sendt som bursdagshilsen til en god venninne.

Kommentarer

  1. Nydelig kort! Og fargelegging med promarkers fikk du dreisen på med det samme, jo!!!
    Stilig løsning med åpning til brev!

    klem,
    Jorunn

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen spor etter deg. :)