Utfordring hos Kreativ Hobby: Bryllup

Fikk se denne utfordringen på bloggen til Kreativ Hobby, og den passet perfekt til et kort jeg akkurat har laget. Temaet var Bryllup. Kortet mitt er et staffelikort, der det meste av dekoren er et hjerte fra spellbinder. Det er farget litt med distress (pumic stone), og sprayet med glimmer mist (pearl). Brukt bare tekststempler, og pyntet med noen roser og perler. Stempelet "Til lykke" er fra Kreativ Hobby. Litt usikker på de andre, men mistenker at de også kommer derfra. ;)


 Har laget en liten lomme der jeg har stukket et lite spellbinderhjerte med plass til å skrive hvem det er fra. Ikke plass til noen lang hilsen, men det får holde. :)

Kommentarer

  1. Et alldeles nydelig bryllupskort :) Så flott bruk av dies, flotte detaljer:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Det var jo et kjempeflott kort!! Jeg må vel lage noe lignende snart, siden bestevenninna mi gifter seg om noen måneder :) Men har ikke begitt meg ut på scrapping enda.. men morro med alt nytt man kan prøve :)

    Klem :D

    SvarSlett
  3. Et nydelig bryllupskort - hvitt er vakkert! Takk for at du deltar på Kreativ Hobbys utfordring :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen spor etter deg. :)