Papirpikenes utfordring # 8: GUTT/MANN

 
Min kjære bror hadde bursdag tidligere i høst, og i den anledning laget jeg dette kortet. Hadde lyst til å prøve noe helt annet. :) Det er et kort med bare to sider (ikke dobbelt slik jeg pleier). Aluminiumstape fra Biltema er klistret opp på kartong og preget med plater fra Fiskars. Kommer vel ikke så godt frem på bildet, men har brukt Gloss Gel fra Liquitex (anbefalt av Malene på Unik Hobby, tusen takk! ) og strukturpasta for å feste diverse skruer, spiker, muttere, lenke, mosaikksteiner osv. Har også malt litt rundt omkring. Filmstripen er delvis stiftet fast, delvis festet i alt "klinet". Metallrammen har jeg også malt og klint litt med. Bildet er malt med distress crackle paint. Arket på framsiden, og som jeg bruker som skrivefelt på baksiden, er hentet fra en gammel Norsk Lovtidende! ;) Et kjempeartig prosjekt jeg koste meg veldig med! :)
 


 

 Deltar også med dette kortet i Papirpikenes utfordring # 8 som har tema GUTT/MANN.
Dette må vel være et skikkelig mannekort! ;)


Kommentarer

  1. Så definitivt et skikkelig mannekort!!! Dette synes jeg var kjempestilig! Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden! Lykke til!

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen spor etter deg. :)