Dåpskort



I dag har vi vært i dåp til ei nydelig lita jente, og da er det selvfølgelig rosa som gjelder. ;) Staffelikort med papirer fra Riddersholm Design. Hjerte og skilt er laget med dies fra spellbinders. Blondekant, tag på skrivefelt og swirl ved blomstene er dies fra Magnolia. Tall og bokstaver er fra QuicKutz. Motivstempel på forsiden er Stempelglede, tekster fra Kreativ Hobby og Norsk stempelblad, swirlstempler fra Inkadinkado.

Inni kortet er det laget en lomme med plass til en tag hvor jeg har skrevet en liten hilsen. 




Min bror skulle være fadder og bestilte eget kort. Det ble ikke riktig så rosa. ;) Syns dette papiret fra Maja Design var så nydelig, og siden min bror lenge har interessert seg for latin passet det bra å bruke teksten på arket "Ab imo pectore" som en sentral del av dekoren. Dette betyr "Av hele mitt hjerte", og jeg tror fadderen var stolt nettopp "av hele sitt hjerte". ;)  Kortet er laget etter inspirasjon fra Maya Stenshagen i Ett Trykk nr 4/2012. Kantpuncher fra Martha Stewart, tag og swirl fra Magnolia. Teksten er fra Kreativ Hobby.


Faren til dåpsbarnet er glad i traktorer, og gutta er enige om at den lille frøkna ikke bare skal bli ei lita rosa dukke. Så da syns jeg det var på sin plass med en traktor på dåpskortet! :) Fant denne flotte gamle traktoren på nettet. Teksten er fra Norsk stempelblad. 
Baksiden av tagen er til å skrive en liten hilsen på.



Kommentarer