Kort til nyfødt jente

 
Her kommer et posekort jeg laget til en kollega da han fikk en liten datter. Det skulle være fra mange på jobben, så trengte litt skriveplass.
 
På den ene siden har jeg brukt et gammelt montert stempel, fargelagt med distress stempelputer og malt med klar distress crackle paint. Teksten har jeg skrevet selv på PC. På tagen har jeg limt gamle boksider og deler av et gjennomsiktig notepapir fra Tim Holtz, før jeg har malt et tynt lag med gesso. Pyntet med kakeserviett, blonder og perlebånd. Tekststempel fra Kreativ Hobby.
 
 
På den andre siden har jeg brukt et bilde jeg fant på nettet, en gammel bokside, kakeserviett, blonde, fjær, perler, osteklut, tekststempel fra Kreativ Hobby og tekst jeg har skrevet selv på PC. Navnet er stanset ut med alfabet fra Tim Holtz, ovale dies fra spellbinders.
 
Tagen som ligger inni posen er pyntet med bilde av den lille jenta. Rammen er en die fra spellbinder, alfabet fra Tim Holtz. Pyntet med osteklut og tekster jeg har skrevet på PC.
 
 






Kommentarer