Kort/album til konfirmant

I fjor laget jeg et lite album med bilder som konfirmasjonskort. Hentet inspirasjon fra ulike kort/album på nett, men ikke brukt en konkret mal. 

Jeg syntes dekorarkene pyntet mye i seg selv, så albumet ble helt enkelt pyntet. Jeg har heller ikke laget en stiv perm, kun brukt kartong og dekorark. Albumet holdes sammen med bånd som er festet under dekorpapiret foran og bak. 

På neste side kommer det frem en liten klaff på høyresiden, som gjør at både høyre og venstre side av albumet er tett. 

Når man blar om til neste side, kan høyre side brettes ut. Siden disse sidene bare er limt i den smale ryggen, festet jeg små maljer som jeg knyttet en hyssing i. Da var jeg sikker på at de ikke løsnet. 


Neste side... Høyre side er det siste arket i albumet. 

Det siste arket er brettet og festet i permen slik at det lager nok en lomme. 



Kommentarer

  1. I'm grateful for the positive energy and enthusiasm that radiates from your words. Access reviews and critiques of Aviator gameplay on our blog platform.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen spor etter deg. :)